Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Friday, April 8, 2011

Nak Pakai TudunG ke TakNak ???....BoDoH Nyer ORG


1. Baca ini dan fahami ini dahulu.
Sabda Rasulullah s.a.w. :

"akan datang ummatku di akhir zaman terdiri dari kaum wanita yang mana mereka itu berpakaian dalam keadaan telanjang, di atas kepala mereka berbonggol-bonggol seperti belakang unta. mereka ini dilaknat oleh Allah dan tidak masuk mereka itu ke dalam syurga, serta tidak dapat menghidu baunya. dan sesungguhnya wangian syurga itu di dapati jarak perjalanan lima puluh ribu tahun perjalanan." (sokhih bukhori)


gambar hiasan

2. Fikir dan ingat kembali wanita-wanita Melayu Islam baik muda atau tua yang pernah anda lihat di majlis-majlis kenduri kahwin hinggalah ke pusat membeli belah. Bagaimanakah pakaian mereka ? Pernah tak anda ternampak wanita Islam yang berpakaian seperti yang disebutkan di dalam sabda di atas ??

Sudah tentu ramai bukan ?? Begitulah wanita Islam akhir zaman.

..................................................

Golongan wanita Melayu Islam yang tidak risau, tidak takut dan tidak malu untuk tidak bertudung, memakai pakaian jarang, sendat dan ketat mempunyai beberapa alasan yang BENGONG untuk membolehkan cara berpakaian mereka diterima akal:

1. Tutup aurat semua, sudah pasti masuk syurga ke..? Kamu Tuhan ke..?
2. Tudung labuh pun buat dosa mengumpat orang. Walau kami pakai (seksi), hati kami baik...
3. Pakai jarang ke...ketat ke...itu hak kami. Kalau tak suka, (lelaki) jangan tengok..!!
4. Kami rasa apa yang kami pakai tak seksi. Terpulang pada individu yang memandang kami. Seksi itu subjektif..
5. Walau kami tak bertudung, kami tetap sembahyang dan puasa..
6. Salah ke kami pakai macam ni. Tutup aurat itu bagus. Tapi kami tak mahu jadi hipokrit. Ini adalah diri kami yang sebenar...
7. Suka hati kamilah pakai macam ni. Kami tidak ganggu hidup orang lain...
8. Apa yang kami buat (pakai) adalah antara kami dengan Tuhan..
9. Ini fesyen... tak salah mengikut fesyen...takkan kita mahu ketinggalan zaman..
10. Kami pakai (seksi) macam ni mengikut arahan photographer/ pengarah filem untuk menyesuaikan dengan scene..
11. Bukan kami tidak mahu menutup aurat, cuma masanya belum sampai lagi...tunggu dulu..

Apa macam ? BENGONG tak alasan-alasan wanita sebegini ?

..................................................

Satu fakta menarik yang perlu sentiasa diingat mengenai tubuh badan wanita. Renung-renungkan soalan-soalan ini.

1. Kenapa wanita sering dijadikan bahan ekploitasi seks di seluruh dunia ?
2. Kenapa wanita sering dikaitkan dengan simbol seks ?
3. Kenapa filem dan gambar lucah lebih memfokuskan kepada wanita ?
4. Kenapa Islam sejak dari dahulu sangat-sangat menjaga kehormatan tubuh badan wanita melalui konsep AURAT ?
5. Kenapa Hawa diciptakan untuk Nabi Adam ?
6. Kenapa wanita diciptakan untuk lelaki ?
7. Apa yang istimewanya tubuh badan wanita hingga begitu mempengaruhi nafsu lelaki ?

Itulah kelainan wanita. Hampir keseluruhan tubuh badan wanita mampu merangsang nafsu seks lelaki. Betis dan peha mereka menggoda, punggung serta kemaluan mereka menggoda, pusat dan dada mereka menggoda, wajah cantik mereka memukau jiwa. Ketahuilah bahawa perkara pertama yang lelaki mahukan pada diri wanita adalah seks.

Maka pada akhir zaman ini, timbullah isu BERTUDUNG TETAPI TELANJANG. Mereka mengaku kononnya sudah berpakaian menutup aurat, tetapi pakaian mereka masih menampakkan bayangan dan bentuk bahagian tubuh badan mereka yang wajib dilindungi



Aku amat kagum dan tabik gile giler ah  dengan Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Sultanah Nur Zahiran ... Kemana mana jep mesti bertudung tak kiralah dalam atau luar negara ... Imej ini yang perlu dicontohi oleh semua wanita Islam di dalam negara Islam ini  .... bukan seperti seperti sesetengah isteri-isteri pemimpin negara Islam yang dibanggakan sangat tu... Entry ini amat kasar bunyinya ... Maaflah kalau ada yang terasa... Yang Baik datang dari Allah yang buruk dari kelemahan saya sendiri... Harap2 ada yang terbuka hati untuk menutup aurat selepas ini --- bukan aurat bertudung sahaja --- aurat perlakuan juga ---saya ni pun bukan baik sangat --- dosa pun bertimbun nih ---sekadar berkongsi ilmu -- jom berubah jom --- :P



10 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Pakcoh said...

Gambar ke-'2' tu bulih memesongkan anak remaja masa kini.. bodoh nye kepala..

Ami said...

salam..
sangat setuju..
sye ni sbg perempuan tramat malu dgn prmpuan zaman sekarang yg x brtudung..
kesian mereka ni, ade akal tp xgune..

fell free to visit my blog okay!
http://animelovergirl.blogspot.com

Wafiy Suzly said...

pakai tudung kwajipan.
dan lg penting
tutp aurat
bukan balut aurat

pRiNceSSmYra said...

STUJU!

Iwan Tech Lover said...

posting terbaik
:D
kiranya skrg mmg ramai x nak pakai tudung
tetapi sesetngah pakai tudung hanya untuk tutup bekas seperti
French kiss
itu masalahnya

jia said...

betu betul..
terpulang pada niat :)

jia said...

kalau bertudung kerana dipaksa pon tak boleh..
kan kan kan.. :)

hafiz hafizol said...

muahha.. yg gambar no1 2 pakai tudung la lawa..

Skype Crew said...

ak suka gmbr hiasan ko..hahaha...

60 Peratus Remaja Malaysia Hilang Dara Menjelang Umur 18 Tahun!

Anonymous said...

btol2...tpi kkdang sya pon trbuat bonggol2 kt kpala ue..cume biler da potong rambut...da xdela bonggol2...