Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta TOLONG DERMA SIKIT dengan KLIKKAN IKLAN PENAJA DDCzone kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Wednesday, April 6, 2011

Cerita Sex Man Ngan Siti [18sx] - budak2 jangan baca


Di suatu kawasan pedalaman di Pahang, seorang penternak yang mempunyai ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan meninggalkan seorang janda yang masih muda, seksi dan cantik, namanya Siti.

Siti membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain dari dua orang pemuda tadi, Siti terpaksa memilih salah seorang dari mereka.


Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Siti memilih si pondan, bernama Man untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang pemabuk.

Minggu demi minggu berlalu. Man telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan rajin. Man kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka. Gembiralah si janda muda Siti ni tadi... kerana ingin menghargai kerajinan si Man ni, Siti pun berkata kepada Man,

"Man, kau telah melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Man, dan pada suatu malam minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah malam, Man tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Man pulang kerumah. Sampai ke rumah, didapati Siti sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran Tv.


Siti menghampiri Man perlahan....


"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Siti.
Man dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut ku."
Man buat, perlahan sekali.



"Buka, setokin ku.."
Dia buat juga.



"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.



"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Siti pun memandang Man, sambil berkata...












































"Sekali lagi kau pergi pekan dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."Hehehehe...apa yg engkorang pikir haaa?????????



27 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

frhna ! said...

ggrrrrrr . apadah ! gamba bukan maen lagik !

ich bin che ya said...

i tak pikir ape2... heh

rosmina samin said...

tak fikir ape2 pun muahahaha ^^

HazHand said...

hahaha,dodol ko..aku ingtkn ape dh.. ingtkn nk membontot ke..haish

mesmerising_wan said...

bhhahaha!! hadoi! ggeh bace sampai abes..!

farhaniza azman said...

sengalnye entry ni....hahaha

Fakhrul1409 said...

mmg hebat! klu ak nk mnonggeng dh ni..hahahaha..derm!

mOhd Hafiz said...

ngokk gila.......heheheeh

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

hahahhahahhaa..power giler!

Alyph Farhan said...

Hahahahahaha. . . Bikin suspen je.. . .

Alyph Farhan said...
This comment has been removed by the author.
Alyph Farhan said...
This comment has been removed by the author.
hafiz hafizol said...

muehehe.. lucah3...

jia said...

saya budak2 jadi saya tak baca.. hahahaha...

jia said...

comment boleh kan....

altan altantula said...

yang xpikir ape2 tu bahalol,tongong,bengap..cite mcm tu bdk djah 1 pon da bole fhm bole pk.

arked kediri said...

hadech......

intai-intai said...

ye2 jr awk 2 hehe

Anonymous said...

Sy trus melilik....

Anonymous said...

Aku dah stim oii

Anonymous said...

Kote

Alfino Hidayat said...

Hahah bagus kurang hot la

shahrizal rizal said...

Hampeh....punya ceta...

gajah merah... said...

best gak la....

Harry Rjy said...

hahaha..sengal pulak saye jadinye..

Anonymous said...

Erm

zairie zack said...

Hi