Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Saturday, April 9, 2011

JeLesNyer PasAL - AIDS


Seorang penderita kanser usus di beritahu oleh doktornya bahwa hidupnya tidak lama,hanya sekitar 2 minggu lagi. Mendengar khabar tak mengenakkan hati, ia memberitahukan anaknya untuk segera mengadakan majlis besar-besaran sebagai tanda perpisahan. Ditengah kawan-kawannya ia menyatakan : "Maaf teman-teman, Saya mengumpulkan kamu semua agar tahu bahawa Saya tak lama lagi akan meninggalkan anda, AIDS telah menyerang tubuh Saya."

Anaknya dengan hairan bertanya : "Ayah, mengapa Ayah berbohong atas penyebab kematian Ayah?"

Ayahnya menjawab : "sssSssst, aku tak mau salah seorang dari mereka akan tidur dengan Ibumu yang cantik, seksi dan menawan setelah aku meninggal dunia kelak !"


8 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Iwan Tech Lover said...
This comment has been removed by the author.
Iwan Tech Lover said...

selamat isteri dia dari ditiduri oleh laki lain setelah kematiannya hahaha :D

jia said...

hahahaha...

jia said...

lawak lah...

jia said...

kesian bini dia..

jia said...

tak baik aw..
menyiksa isteri tu namanya.. memang malang lah sape jadi bini dia tuh..

hafiz hafizol said...

muahahha.. kejam betol.. tapi cerdikk hahhaa

Along Usop said...

nak makan sorang jer.. chet..=p