Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, November 11, 2014

Video Persembahan Wayang Orang Menarik Dowh!!

video

 satu video menarik wajib ditonton dimana sekumpulan peserta memaparkan wayang kulit versi orang. anda pasti terhibur


Minyak Yu Yee Cap Limau Ada DNA Babi??..


Ceritanya bermula disini ........


Citer sebenarnya.....




mungkin apek tu salah paham yang ada dna babi tu yang botol dia sama tp ada lambang kapal di botol dia... minyak ni agak panas dan ada dna babi..jom terjah gambar minyak tu..


Minyak u-i cap kapal layar
MAL 19985786T

minyak ni lah yang ada babi sebenarnya bukan minyak yuyi cap limau tuh.. maybe bekas dia agak sama mungkin boleh terbeli yang ni.. yang apek tu cakap minyak ni lah.. mungkin dia salah bagi info lah tu... so pada semua .. minyak atas ni ada DNA babi.. sila jangan beli.. kalau xnak muka atau badan disinari dna babi.. hahahha...

Minyak u -i cap kapal layar 
 WENG THYE HENG SDN.BHD
 (importer)

tag : minyak yuyi, minyak yuyi cap limau ada babi, dna babi minyak yuyi, minyak yuyi ada babi


Acne Aid Soap dan Liquid Cleanser ada DNA Babi..



Pada 2 Mei 2013, GlaxoSmithKline (GSK) Malaysia telah mengumumkan bahawa produk Acne Aid Soap dan Liquid Cleanser mengandungi unsur babi. Minyak dari babi digunakan dalam process penghasilan bahan ‘sulfonated olive oil’. Sape muka jerawat yg slalu pakai sila hentikan dari terkena sinaran babi di muka anda.. hahahha..







Time sujud sembahyang, time nilah pencuri masjid bekerja






















Kuala Lumpur: Setiap kali sujud, dia dengan pantas mencuri beg tangan milik jemaah wanita yang diletakkan di depan saf dan perbuatan itu dilakukannya berulang kali.

Itu aksi seorang pencuri remaja dipercayai berusia belasan tahun yang dirakam kamera litar tertutup (CCTV) Masjid Al-Ikhwaniah Taman Cheras Utama, di sini, pada malam Jumaat lalu.

Kejadian berlaku di ruang solat wanita ketika beberapa jemaah menunaikan solat Maghrib, jam 7.10 malam.

Nazir masjid itu, Abd Karim Md Nor berkata, pihaknya mengambil inisiatif memasang CCTV sejak sebulan lalu berikutan kejadian mencuri yang semakin menjadi-jadi.

"Sebelum ini seorang wanita yang mengajar mengaji di masjid berkenaan turut kehilangan wang tunai serta barang kemas. Duit tabung masjid juga pernah dicuri dan bilik imam juga cuba dipecah masuk.


Perempuan Sangap Sex.. Sanggup merogol lelaki..lelaki pun dipaksa-rela





















Mungkin perempuan tu tak cantik kot sebab tu laki tu pun membuat aduan polis mungkin juga dia alim..tp x mungkin juga.. hahaha... seorang lelaki dirogol perempuan di dalam keretanya selama 10 minit sebelum membuat laporan polis.. hahahha.. nice news.. apa apapun .. laki pempuan semuanya sama ja kalau x jaga napsu..


Monday, November 10, 2014

Ibu Maut Rela Dilanggar Demi Anak



Kuala Terengganu: Demi kasih sayang ibu, seorang wanita sanggup mengorbankan nyawanya dengan menolak anak lelakinya ke tepi jalan dan membiarkan dirinya dirempuh sebuah motosikal di Jalan Pasir Panjang di sini, pagi ini.

Dalam tragedi menyayat hati itu, murid Sekolah Kebangsaan (SK) Pasir Panjang Muhammad Izzudin Najmi Ibrahim, 12, yang bangkit dari jatuh hanya mampu melihat jasad ibunya terbaring kaku di atas jalan tar.

Ketika kejadian kira-kira 7.15 pagi itu, mangsa yang berasal dari Kampung Pasir Panjang sedang melintas jalan untuk menghantar Muhammad Izzudin ke SK Pasir Panjang selepas singgah minum di sebuah warung berhampiran.

Bagaimanapun, ketika melintas jalan tiba-tiba mangsa melihat sebuah motosikal ditunggang laju ke arah mereka.




Difahamkan, mangsa yang menyedari kedatangan motosikal itu menolak anaknya ke bahu jalan sebelum dirinya sendiri dirempuh.

Akibat rempuhan itu, mangsa terjatuh dan kepalanya terhentak di atas jalan dan dipercayai meninggal dunia di tempat kejadian sementara penunggang motosikal, seorang pelajar tingkatan empat hanya cedera ringan.



Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu Asisten Komisioner Idris Abd Rafar yang dihubungi mengesahkan kemalangan itu.

Menurut beliau, kes itu disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 kerana menyebabkan kematian dengan memandu secara melulu dan membahayakan.


REVIEW : Maggi Korean Spicy Braised Beef


RASA :
memang pedas bagi yang suka pedas oklah bagi yang x suka pedas mungkin tidak kot..bagi aku rasa dia oklah sebab suka pedas kan.. tp nak sedap lagi aku add on bebola daging sebab nak bagi sedap kan.. kalau x .. rasa pun so-so je.. ko rasa megi je lah...hahaha.. kalau ada tambah bebola daging sedaplah mcm kat kedai.. pastu dia ada tambah sayur sayur.. sayur ni sedap jugak lah kena dengan rasa korea ni..tp aku suka lagi MAMEE ALA CHEF.. simple dan sedap..


HARGA:
harga promosi je RM8 hengget.. tu lepas promosi x tau lah harga dia berapa.. rasanya kalau lebih RM8.50 memang x beli dah .. sebab rasa so-so je..xde lah sedap mana pun kalau x tambah daging dalam tu... baek g KFC je makan ayam lagi best.. hahahha



Pasaraya Terbaru kat Cyberjaya?? Wow.. D'Pulze Cyberjaya















Cyberjaya.. tempat paling boring kat malaysia ni.. cyberjaya dengan putrajaya...dua-dua tempat paling boring bagi aku.. hhahaha.. ni baru je lepas hapdate.. kat  cyberjaya ni ada satu lagi tempat baru buka.. belum terjah lagi.. nama dia D'Plus Cyberjaya.. Bestlaa dak Lim Kok Wing ngan dak MMU.. dah x payah nak g KL dah.. hahaha.. apa yang menarik di D'Plus Cyberjaya ni .. Jom Terjah.. D'Pulze Cyberjaya..balik keje ni nak singgah lah kot.. mayb.. hahahha..

TGV Cinemas, Jaya Grocer, FOS, Celebrity Fitness, MPH, Yamaha, U Bowl, Song Box, Molly Fantasy, Citadines, Tune Hotels and Regus.

Ace Hardware, Kitchen Shop by Katrin BJ, Akemi Uchi, Royal Sporting House, Adidas, Plan B by the Big Group, City Chain, The Coffee Bean & Tea Leaf, The Loaf, Rakuzen, Sushi Zanmai, Ole Ole Bali, Homst and Thai Odyssey.