Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, April 5, 2011

cer cite paling pendek - My mother


"Mak saya tak pernah beri perhatian langsung pada saya. Bagaimana dengan emak awak ?" "Entah... ... saya pun tak pernah dengar emak saya menyebut nama awak depan saya!!"




4 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

"Cik Belog Kecil" said...

tah pape..

Dedeq said...

hahahh buuuuuuuuu :D mmg pndek habis

Nida n' Hanafi said...

Salam perkenalan..

Dari blog Jamban Comel singgah ke sini..

Kak Nida@Along Nidar memang memakai tudung walaupun kami duduk di negara yang majoritinya Kristian.. Alhamdulillah...:)

Ada masa singgahlah ke blog peribadiku,

radinsah.blogspot.com

jiha said...

hah?..