Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Thursday, April 7, 2011

Malu sebab Bersalin


Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif.
Dier pun malu
macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu.
Pihak pengurusan bangunan
pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar.

Psychologist tu pun cakap ler, "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan...
perkara biase jer nih."
Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab, "Tak
mau, tak mau, saya malu."
Psychologist itu menambah, "Alah cik... tahun
lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam longkang!!"

Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung
bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya gak, uhwaaa..!!!"



4 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

"Che Ain" said...

huhu..kesian2..

jia said...

hahahaha....

jia said...

yang itu pun saya gak... !

jia said...

sangat malu kalau itu saya... :)