Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Friday, April 1, 2011

cerita Malam Pertama -18sxx


Ni Kisah malam pertama pengantin baru, ye lah korang paham sendiri lah apa orang buat malam pertama ni, ehem ehem ehem la,, mereka berdua menikmati nikmat yang belom pernah di rasai sepanjang hidup mereka berdua sebelum ni,,,

Pada keesokan pagi si suami bangun lewat sikit dan mendapati isterinya tidak ada di sebelahnya sbb isterinya bangun lebih awal sikit,, lalu si suami keluar la bilik untuk ke bilik air,

selepas dia kuar je dari bilik dia terserempak dgn isteri sangkanya yang sedang menyapu lantai,, dari arah belakang dia lalu sambil mengosok bontot dan berkata …“ bontot ni la yang sedap semalam ni”…. Setelah berlalu 2 – 3 langkah dia berpaling semula mendapati yang sedang menyapu tadi bukan isterinya,, tapi mak mentuanya ,,,

mak mentuanya kata ‘mak ni nak oi..’ sambil senyum je,,,

hari tu jugak dia bungkus kain baju lari balik umah sendiri kerana tak sangup menanggung malu

hahahahah….



9 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

"Che Ain" said...

haha ank nga mak pun tataw beza..mpusla..

sengat said...

huwwahahahahaaaaaaaaa tak leh blah!!!!! maluu siak!!!!

Biela Yusoff.. said...

hahahahaha......malunya...

mimie azam said...

malunyerrrr...hahaha....
bru je stu mlm da lari blk umh...hehe

muniraksasa (; said...

woyyyyyyy. HAHA

aslann said...

Bontot??

aslann said...

sedap ke bontot?

aslann said...

tak baiklah main bontot..

aslann said...

ahahahaha XD