Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Monday, March 7, 2011

KisaH BoNa Ali Dan Milah -- [18sx] budak2 jgn baca

 Ada duo beranak tinggal kek hujung kg ni, Pak Abu dan Milah.. Milah ni taklah cantik sgt tapi selero jugak lah mato yg mandang kek dio ni.. Seluruh jejaka di kg tu mmg syok abih kat Milah ni lebih2 laie.. satu mamat namoee..Ali..

Ali ni mmg dah target..kalau dapek kek dio Milah ni.. mmg dio nak overhaul habih2.. Pado satu ari Ali ni tergorak ati nk ajak Pak Abu bersaing ke surau..alasan je tuh

Ali: Assalammualaikum Pak Abu

Pak Abu: Walaikummussalam ooo Ali.. apo ko halnyo..

Ali: Tak ado apo Pak Bu.. den igt nak ajak Pak Abu bersaing ke surau..

Pak Abu: Oiih.. baguihlah..tunggulah kojap.. pokcik nak salin seluar.. ekau masuklah dulu.. dok sini diam2 yo..

Sambil berlalu masuk ke bilik. dan tibo2.. Milah keluar dari biliknya..berkomban ajo membawo.. sebakul pakain
yg nak di basuh..di perigi luar romah ea..

Ali: Hi.. milah.. jom main

Milah: Ishh.. apo ko ni Ali..tak baik ckp cam tu tau..

Ali: Alah sikit yo..

Milah: Tak buleh..tak buleh (sambil terus keluar)

Ali: (dlm hati) Jago ko.. kan ku buleh..bulehkan

Milah: (menjeling dan menjerit). Bapak..milah kek perigi yo..nak cuci kain2 ni hah tak yah kunci pintu ni.. Bye Ali

Tetibo

Pak Abu: Hah.. apo di tonung tu Ali.. dah jom kito poie..

Ali: Jom.. Alamak Pak Abu.. mano selipa den ni..tadi ado kek sini..

Pak Abu: Ooo..ni mesti si Milah salah pakai selipa ekau.. gilah ekau mintak kek dio selipa ko tu..
dio ado kat perigi sano tu hah..pok cik tunggu sini..nak sodut rokok ni sebatang..

Ali: Yolah Pak Abu.. den poie mintak..

Dan ali pun merempuh masuk.. dan sekonyong2 ea nampaklah Milah yg tongah telanjang bulek..comel.. ajo segalo2

Milah: Ishh.. Ali..apo ni.. den jorit kang..

Ali: Jangan jorit.. bapak ekau yg suruh den dtg sini main..dio kato kalau tak main nanti den mati tongah jln..

Milah: Tipu ekau ni li

Ali: Den tak tipu do.. ko dongar ni den buktikan (menjerit dongan kuat)Pak Abuuuu..Milah tak bori..

Pak Abu: (dari jauh melaung) Milah.. tak baik ali nak copek tu

Ali: Hah..ekau dongar tak

Dan..maka terjadilah perkara yg sesedap rasa adonye tp kalau dah dasar buaya.. mmg dio tak pueh..

Ali: Sodapnya milah eh.. den lupo plak.. bapak ekau kato tadi kalau dah raso kek dopan.. kono raso yg blakang jugak..

Milah: Den tak cayo cakap ko ni li..

Ali: Laaaaaaaa tak cayo laie.. ekau dongar den jorit ni.. Pak Abu. Milah kasih sobolah yooooo

Pak Abu: Patutlah lamo bona.. Milah main kan Ali ruponyo (jerit). BAGI DUO-DUO BELAH MILAHHHHHHHH..

Dan.. tak yah den cito apo yg terjadi......


10 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Encik Blogger said...

lucah lucah.. kuang3

DDCzone said...

@Encik Blogger -- sekali terlucah daa.. :p

Dedeq said...

apakah ini ?? hahah

DDCzone said...

@dedeq -- bawah umur ke da dewasa .. budak2 xleh baca taw.. hahahaha

nanareeko said...

terok la ko ni rahim..huh..

DDCzone said...

@nana -- hahahha --- bawah umur x boleh baca --- kan da bgtau~

HazHand said...

hahahah,bengong btol.. ape ke hei!!!
haish
klakar sengal lucah.. dem3!!

DDCzone said...

@sif kan den da kato post ni 18 sx-- hahhaha

aizamia3 said...

hehehe... gelak tersipu2...

DDCzone said...

@aizamia3 -- dia sudah malu2 -- kan da gelak terpisu-sipu