Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Saturday, April 11, 2009

Ha...hA...HePPi BeFDaY BaGOkZ@DaTUK KaME



Epi Befday Bagok
....dah tua dah hg ni rupenyer...so ingat2 ar stat2 ar bnyakkan amal 2...x yah ler wat mende2 maksiat neh...so sempena hg pnyer befday neh...ktorang wat satu event spesel untuk ko...x laen dan x bkan....prank....


Seperti mana yang telah kiter sumer sedia maklum...blok apl mmg dah ttbuh satu pasukan original prankster neh...orang2 yang mempunyai kepala otak2 jhat neh x len dan x bukan...aku sendiri, nizam web, iqbal, faizal, ayiem n raja----->ni mmg member tetap neh....pastu ada ar addition2 laen....cam man, apis, fuad, syarif dan member2 yg berminat nk join event tu ler....



errr...bnayk lak aku merepek neh...ok ar x nk cter jauh2 kter stat dengan aktiviti2 memprank neh...stat dr preparation dlu...




1st skali ktorang stat planning dari klas security lagi kot...time 2 bnyak gak prah otak cri idea2 yg bez nk prank bagok...tp x dapat gak ilham...n then cuz x dpat idea, ktorang pon sambung meeting kat alan tomyam...ingat nk perah idea tp last2 bgosip lak psal dak2 klas..pastu nk blik bru teringat x plan ape2 lagi nk prank bagok......zzzz





8.00p.m

nizam web balik dri makan sate ngan bagok n afiq...afiq blanje...nyesal x ikot...tbe2 nizam cuit2 aku sambil mengenyit2kan mata beliau ke arah bagok...mula2 riso gak ingatkan nizam dah tukar taste...haha...pastu bru tringat nk prank...oleh krana xde lg idea nk prank bagok...aku pon mncadangkan utk bpura2 nk g ke downtown...dan idea dtrima....okeh, skrang plan dah dpat, barang2 je blom ade lg...aku, web, faizal n fuad pon bgrak k starhill cuz nk bli kek....sampai kedai kek ttanya2 mana faizal n fuad...rpanyer silap amek simpang...lame gak ar diorang tsesat 2...xpe2 aku n web bli dlu kek n tggu diorang sampai...pas sampai je ktorang grak mncari 7E utk mmbli snack, tlur n tpung...haha biasa ar brg basic nk prank orang...settle je crik brang ktorang blik n sorokkan brang2 tu kat blakang blok....

Ni ar kdai kek yang sponsor ktorang

Pilih kek2 yg macam sdap

Aku pon nk mnyemak gak plih2 kekkek yang telah dipersetujui aku ngan web...kek blueberry

Ceh...bru ar sampai mamat 2 ekor neh...usha2 awek sampai slap msuk simpang

plih tpung..plih tpung
skali lagi aku mnyemak dalam operasi pmilihan tpung



10.47p.m

ktorang mempebaharui plan2 ktorang, afiz n man tetiba menjoinkan dri dalam plan nie...dan seperti plakon2 profesional yg layak dianugerahkan plakon lelaki tbaik kami mlakonkan babak2 persiapan nk grak ke downtown...bagok dengan bsemangatnya serta trujanya menyiapkan diri sendiri tanpa mengesyaki ade otak2 jahat yg sedang memerhatikan beliau...siap nk pkai2 sweater sumer...aku cuma mampu tgelak dalam hati jer...



11.39p.m

plan bmula...starting2 bagok ajak web g ke bank, mmg chantek ar, ade ar pluang utk ktorang prepare prank ktorang...ayiem n peng menjadi pengiring sbagai pemberi signal utk kami bsedia nanti....aku, fuad n faizal bgerak ke bangunan yg de helikopter dengan tlur dan tepung menjadi bekalan pjalanan kami, sampai2 man ngan apiz dah de kat stu....x lama pastu iqbal ngan afiq sampai gak...aku pon distribute tlur kat peserta2 program...apiz settle bhagian tpung...aku, man, iqbal, afiq n faizal jd pmbaling tlur....fuad lak sebagai jurukamera x blesen...ok settle bghian ktorang....web lak pura2 ttggal enset kat apl...so konon patah blik nk amek la...balik kat pasukan A...tggu pnyer tggu, nampak ar motor ayiem...tapi yg plik bnyak lak motor yg follow blakang...

ALAMAK ADE PAK GUARD LAK..CAMNER NIE NK TRUSKAN PLAN KE X??!!
...pkir pnya pkir apiz dengan brani trus mara ke depan n baling tpung kat bagok....aku n dak2 laen pon mengikut lead apiz dan mencampakkan tlur2 yg ade ke arah bagok...pak guard cme mampu mlihat smbil tsenyum mlihat glagat ktorang yg cam dak2 x ckup kasih syang 2....lolz...abes event prank ktorang celebrate bagok kat blakang blok dengan nyanyian yang pnuh sumbang...haha

apa yg blaku neh!!
haha....hikmat rahsia balingan tepung!!!

"abeh kotor baju aku"....kate bagok
"seb baek sweater aku pinjam pejal"

"Rilek bagok rilek...gurau2 jerk" kate aku mnenangkan bagok..
"Tapi klau aku pon kena...panas gak.."web mluahkan ke xpuashatian
"Allah selamatkan kamoo, Allah selamatkan kamoo, Allah selamatkan bagok yang macho, Allah selamatkan kamoo"
"Kita makan 'dulu' "..kate bagok..
"ape plak? kite makan ler kek, makan dulu nk watpe" aku mnyampuk
rock on!!!!lu mmg smpoi bagok...cayalah

bagok dah rasmi kek...ktorang po serbu...
peng dengan lahapnye...mngambil portion yang plg bnyak...haha
haha...hepi befday bagok!!






Ape2 pon aku nk ucapkan time kasih kat sumer yg tlibat sama mnjayakan rancngan jahat nie...thanks gak kat bagok cuz die sportin je...last skali kat pak guard yang menjoinkan diri beliau kat event ktorang...ingat snang ke??wat program kolej pon lom tentu pak guard join...hope this event will be a unforgettable memories to us all....frenz 4eva!!!haha


post by:
Jenglot™