Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, April 19, 2011

MeMancing Di Taman LaranGan


Sepasang suami isteri pergi memancing dgn perahumereka disebuah tasik.. Si suami lebih suka memancing... manakala si isteri pula lebih suka membaca saja. Ketika sudah memancing beberapa jam si suami memutuskan untuk tidur sejenak dan meletakkan alat pancingnya didalam perahunya..

Si isteri pula terus dengan tabiat membacanya.. Tiba-tiba datang seorang penjaga tasik dgn botnya dan menghampiri perahu pasangan tersebut dan berkata "Selamat pagi Puan.. apa yg sedang Anda lakukan??"

"Membaca !!" Jawab wanita itu.. dalam hatinya berkata.."buta ke tak nampak aku membaca..“
"Sebenarnya Anda berada di kawasan yg dilarang memancing" kata penjaga tasik

"Tapi saya tidak memancing..!!! Saya hanya membaca"
"Tapi saya nampak Anda memiliki PERALATAN untuk itu...jadi saya mesti membawa Anda ke pejabat kami untuk di denda..."

"Kalau Anda membawa saya ke sana.. saya akan mendakwa anda
melakukan jenayah rogol..." tengking wanita itu

" Tapi saya tidak menyentuh Puan... !!" balas penjaga tasik kehairanan
"Ya... itu betul.. tapi Anda ada PERALATAN utk itu."


4 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Along Usop said...

alat tu.. alattt... hahaha

jiha said...

hahahahaha

jiha said...

mula mula baca tak paham...

jiha said...

dua kali baca baru paham.. lambatlah.. hahahaha