Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Wednesday, February 2, 2011

KeNapA Tak BerLatih


Ade 2 ekor anjing tinggal di sebuah pulau suatu hari anjing ni merasa boring krana terlalu lame tinggal kat pulau tu , mereka mahu lari dari pulau yg mereka didiami skang ni , anjimg seekor ni mula berlatih berenang , saban hari saban malam ,sedangkan anjing  lagi seekor rilex je x berlatih berenang pun , ary yg di tunggu pun tiba ,anjing yg berlatih berenag ni termengah megah apabila berjaya sampai ketanah besar , sedang kan anjing yg lagi seekor ni rilex je , anjing yg berlatih tadi bertanya pada anjing yg rilex tadi

anjing  1.eh aku heran ar ngapa aku yg training berenag ni penat giler nak sampai seberang ,sedangkan aku tgk kau rilek je tak penat pun.

anjing  2 menjawab

anjing 2: rilex ar bro .gua kan anjing laut x yah berlatih nya mmmg bab berenag ni no 1 hehehe


3 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

areripe said...

haha, gotcha!
aku ingat sebab second anjing pikir kalau anjing first selamat, nanti bawak mai kapal selamatkan dia.
haha!

DDCzone said...

hahhahaha..... boleh lak mcm tu... dia jadi kepten kapal laa eh... :P

"Cik Belog Kecil" said...

cis wakena beb..