Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, November 18, 2014

VIDEO ROSMAH SALAH POSISI PULA JADI BAHAN LAWAK





















Jika sebelum ini satu rakaman video yang memaparkan aksi Rosmah menyenggol Najib ketika menghadiri satu majlis di Indonesia menjadi viral, kini satu lagi video yang memaparkan aksi suami isteri tersebut mendapat perhatian warga netizens terutamanya dari Malaysia.

Menurut kapsyen dari video tersebut, video tersebut dirakam oleh CCTV ketika Najib dan Rosmah menghadiri Mesyuarat Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (APEC) di Beijing baru-baru ini.

Video yang dimuat naik ke Youtube itu memaparkan bagaimana Rosmah sedikit kekok ketika mahu bergambar dengan Presiden China bersama isterinya.

Video ini menjadi lebih lawak setelah video yang asal telah diedit dengan musik 'star wars' ketika nama Najib dan Rosmah dipanggil.



0 Rakyat DDCzone Berkata -kata: