Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Monday, November 3, 2014

NUFFNANG CPUV : Mah-Sing-star-Avenue-Street


Wow.. satu lagi tempat wujud kat Kuala Lumpur ni. Sebelum ni tak tahu pun kan. Kumpulan Mah Sing atau Mah Sing Group akan membuka tapak sewaan kepada anda yang ingin menyewa di star avenue ni..

Star avenue Lifestyle Mall amat strategik kerana ianya berdekatan dengan Subang, Subang Bestari, Sungai Buloh, Bukit Rahman Putra, Ara Damansara, Kota Damansara, Mutiara Damansara, Shah Alam, SkyPark – Old Subang Airport dan Kampus HELP’s University  yang mempunyai seramai 13,000 orang pelajar. 

Baik untuk bisnes anda. Ruang legar yang menarik dan pelbagai barangan dijual. Kepada anda seperti saya yang baru tahu mengenai Star Avenue ni .. jom singgah ke sana. Di sini juga terdapat aktiviti bazar mingguan dan juga pasaraya yang menawarkan barang harian yang murah dan berpatutan.


Kepada anda bissnessman atau bissnesswomen yang nak menyewa tapak 
di Star avenue Lifestyle Mall 
anda boleh hubungi :

012- 504 9827 
013- 364 6273

Note : Thanks to Nuffnang and Mah sing - Avenue Steet  because sponsored us through Nuffnang CPUV Ads

tag : nuffnang cpuv, nuffnang, mah sing, mah sing avenue street, mah, sing, avenue, street, star avenue, avenue street, nuffnang ads,Star avenue Lifestyle Mall, star, avenue, lifestyle, mall 


1 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Hafiz Hafizol said...

Argg macam jauh pulak nak g sana..