Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, October 28, 2014

Warga Singapura Biadap Guna RON95 Subsidi



Seorang pemandu dari Singapura dikutuk warga senegaranya apabila dia bertindak biadab terhadap pekerja stesen minyak di Malaysia.

Kejadian itu berlaku apabila seorang pengguna media sosial memuat naik sekeping gambar berserta mesej yang mendedahkan seorang warga Singapura bersikap sombong ketika mengisi minyak di Malaysia.

Sinchew Daily melaporkan, warga Singapura tersebut bertindak memaki pekerja yang melarangnya mengisi minyak RON95 yang dijual pada harga subsidi dan dihadkan kepada rakyat Malaysia sahaja.

Selepas dihalang mengisi RON95 kerana dia bukan warganegara Malaysia, warga Singapura itu dikatakan mengeluarkan kata-kata "pelanggan adalah sentiasa betul, pendapatan saya lebih tinggi daripada anda" kepada pekerja stesen minyak.

Tindakan pemandu itu diselar dalam media sosial dengan ramai warga Singapura menasihatkannya supaya menghormati undang-undang negara lain (Malaysia).

PLAT KERETA :
SKL 8585H


0 Rakyat DDCzone Berkata -kata: