Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Sunday, October 19, 2014

Mondelez (Chipsmore) | Good Taste With Mondelez























Mondelez Malaysia memiliki barisan jenama terkemuka dunia yang ikonik seperti Oreo, Tiger, Jacob’s, Chipsmore, Cadbury Dairy Milk, Choclairs dan Twisties. Pengarah Urusan, Mondelez Malaysia, Sunil Sethi dalam kenyataan media berkata, dengan memperkenalkan diri sebagai Mondelez Malaysia, pihak akan meneruskan momentum sebagai peneraju makanan snek dunia dengan kualiti, keselamatan dan cita rasa yang lazat. “Kami mahu meneruskan momentum pertumbuhan kami melalui inovasi yang berterusan untuk memenuhi selera pengguna dan memenangi bahagian pasaran dengan idea baru.

“Tiada apa yang lebih penting daripada cita rasa tempatan dan individu dan kami boleh memenuhinya dengan lebih baik daripada jenama lain,” katanya.


Mondelez International memegang kedudukan bahagian pasaran nombor satu atau nombor dua di Asia Pasifik dalam beberapa kategori, termasuk biskut dan coklat melalui jenama ikonik seperti Oreo, coklat Cadbury Dairy Milk, gula-gula getah Stride, gula-gula Halls, dan biskut Tiger Biskuat. Rantau Asia Pasifik kini adalah 15 peratus daripada perniagaan Mondelez International bernilai USD$35 bilion dengan hampir tiga per empat hasil tahunannya dijana oleh kategori biskut, coklat, gula-gula getah serta gula-gula yang pesat berkembang. Pada suku pertama 2013, Asia Pasifik mencapai prestasi pasaran baru yang kukuh di mana hasil mencatatkan peningkatan dua angka bagi suku pertama manakala hasil bersih meningkat 3.6 peratus.

MONDELEZ CHIPSMORE CONTESTS


"Chipsmore Dont Do it unless youre awesome"
"Chipsmore Fun Hunt"

Sekarang ni ada dua contest yang menarik kat website chipsmore . untuk maklumat lanjut sila lah ke website chipsmore malaysia



Note : Thanks to Mondelez because sponsored us through Nuffnang Ads

incoming tag : mondalez malaysia, mondelez, chipsmore, chipsmore contest, Mondelez (Chipsmore), mondelez, (Chipsmore), Chipsmore malaysia, Malaysia Chipsmore, nuffnang ads, nuffnang CPUV, nuffnang Mondelez (Chipsmore)


4 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Anonymous said...

wow.. mcm best jer ni.. thanks share..

DDCzone said...

ur welcome

YatieOwner said...

Nice share dear. PG mohon pinjam gambar ya. ;) tq

DDCzone said...

hahaha.. amek jelah.. x kisah un.. :)