Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Thursday, June 26, 2014

Mahram Wanita : Apa yang HaLAL apa yang HAraM?



Pempuan muslim.. susah juga nak jadi pempuan dari lelaki.. i means yang menjaga ISLAM dia.. yang susah ni untuk yang tiada didikan agama dari kecik..yang da biasa ..diaorg kata no problems je... everthing about pempuan adalah dosa.. hahaha..lelaki time banyak terima dosa adalah selepas dia kawin.. time tu dosa dia dari dosa isteri, dosa anak. Lagi banyak dari pempuan single..

let say, isteri x pakai tudumg.. sehelai rambut isteri 1000 tahun neraka ..suami pun share saham neraka isteri sebab x didik dia supaya tutup aurat.. baru je isteri belum lagi campur anak pempuan yang vogue x tutup aurat.. belum lagi pempuan bertudung tp "melalukan aktiviti x bermoral ngan bf dia" ..atau katakan share gambar rambut dan badan secy di istagram , facebook?.. dosa x.. ahahhaa.. but as always.. diaorg kata dosa masing masing.. but yang tanggung banyak suami atau bapa tu sendiri lebih banyak dari mak dia tanggung.

balik kepada topik kita.. apakah tu mahram?.. mahram ni mcm kita boleh sentuh laa.. buka tudung pun boleh...so untuk wanita sape boleh sentuh sape tak boleh sentuh..nak salam pun kena hati-hati.. sape bole tengok rambut dan sape yang tak boleh tengok rambut...jom terjah gambar bawah ( klik untuk besarkan )






0 Rakyat DDCzone Berkata -kata: