Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Wednesday, June 25, 2014

DDCzone Got New Sponser From Stadium Astro World Cup

Today i got new sponser for my blog.. IT's FROM Astro~ Cool huh?.. hahaha..  as always.. i will promote my sponsored ads as they advertised on my blog.. ok enaugh for english speaking.. wakakka..



Apa yang menarik kat Stadium Astro World Cup ni.. jom terjah :

StadiumAstro World Cup ni adalah website utama tentang FIFA World Cup 2014, di website inilah kita akan tahu everything about the FIFA World Cup 2014 antaranya  : 

  • Info terkini tentang perlawanan - lepas habis sesuatu game, akan ada news tentang game tu, maybe disebalik tabir game tu, gambar2 aksi pemain dan coach semasa game.
  • Match Centre - kat sini kita taw next match, result match and ranking team yang terbaru.
  • FIFA World Cup Web Player - kita boleh tengok highlight video during game, ataupun the best moment masa match dan macam2 lagi. 


Sebenarnya banyak lagi yang kita boleh dapat di olabola.STADIUMASTRO.com, lagi2 kerana Stadium Astro adalah official broadcaster of the FIFA World Cup 2014. Sebab tu kepada peminat bola sekalian, sila la ke website ini untuk mendapatkan segala informasi terkini tentang dunia World Cup dan jangan risau sumber yang ada disini adalah yang boleh dipercayai :) Website ini boleh dilayari sama ada dalam bahasa Melayu atau English. 

Apa lagi guys, kalau nak tengok update terkini boleh layari terus website diaorg ni..



Thanks to Astro cause choose my not so great blog as our sponser.
To my nuffnag admin .. thanks for the CPUV ..


0 Rakyat DDCzone Berkata -kata: