Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, July 12, 2011

Poser Pak PanDir... Cara Tuk Tahan Lapa


Pada suatu hari di bulan posa, pak pandir & isterinyer pergi solat terawih dimasjid. Pada malam itu masjid telah menjemput Ustaz Akhil Hayy untuk memberi ceramah agama tentang puasa ramadhan. Antara ceramahnya adalah membaca doa sebelum makan.

" Ya tuan-tuan sebelum makan hendaklah kita membaca doa dahulu, ini adalah kerana syaitan akan makan makanan kita dan membuatkan kita makan tak kenyang-kenyang… ." kata Ustaz Akhil Hayy itu.

Lalu pak pandir ni pun baliklah bersama bininya. Esoknye paginyer rumah pak pandIr menjadi kecoh dengan gelagat pak pandir meronta-ronta kesakitan perut. Sudah beberapa kali pak pandir pergi ke tandas dan pak pandir juga asyik terkentut memanjang

Isteri pak pandir tak tahan, maka bertanyalah isterinya kepada Pak Pandir, "Awak makan apa sahur tadi?? sampai jadi camni?? ".

"aku ikut ckp ustaz Akhil Hayy la ni tuk wat kita tahan posa sampai berbuka.. Tadi sahur aku makan julap tak baca doa, biar padan muka syaitan tu…. berak-berak makan julap.mesti saitan serik nak makan makanan kita lg kan3x.."






0 Rakyat DDCzone Berkata -kata: