Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Saturday, May 21, 2011


Dalam sebuah kampung ada 3 ekor kura-kura jantan yang gatal. Pada satu hari 3 ekor kura2 yg bersahabat baik tersebut telah berjumpa dengan seekor kura2 bohsia.

Setelah memujuk rayu, kura-kura 3 bersahabat telah mendapat `green light' dari kura2 bohsia. Maka bermesyuarat lah 3 ekor kura2 tersebut dimana hendak dibawa kura2 bohsia tersebut untuk di projek. Kata sepakat telah dibuat untuk membawa kura2 bohsia itu ke sebuah bukit.

Setelah sampai di kaki bukit, kura2 A & kura2 bohsia tersebut telah naik ke atas bukit utk memulakan adingan, sementara kura2 B & C menunggu di kaki bukit, utk giliran mereka. Peserta terakhir iaitu kura2 C setelah siap projek telah berpesan kepada kura2 bohsia supaya bersiap utk pulang ke kampung bersama2 & mereka akan menunggu kura2 bohsia tersebut di kaki bukit.

Setelah menunggu hampir 30 minit kura2 A,B & C menjadi pelik kerana kura2 bohsia tersebut masih belum turun ke kaki bukit. Dalam kehairanan tersebut, tiba2 menjeritlah kura2 C :-
"Alamakkkk.... aku terlupa nak terbalikkan si bohsia tu balik


1 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

jiha said...

haha..