Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Friday, April 1, 2011

My Pesakit Nyer Cerita~


Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor dan bertanya,

"Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu berangin, tapi ianya tak pernah menganggu saya... kentut saya tak pernah berbau, dan senyap.. Jadi saya selalu kentut.

Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan tua itu... dan perempuan tua itu berkata, "Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak 20 kali ketika berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab kentut saya tidak berbau dan senyap."Doktor itu menjawab, "Ok, sekarang ambil pil ini dan datang jumpa Saya minggu depan."

Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali."Tuan Doktor," panggilnya sambil marah-marah, "Saya tak tau pilapa yang yang doktor beri pada saya, tapi sekarang kentut saya... walaupun masih senyap... tapi baunya sangat busuk."

Doktor itu membalas, "Bagus!!! kita sudah mengubati hidung makcik yang tersumbat , sekarang,mari saya periksa telinga makcik."-stelah phm baru aku gelak weh.....



5 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

"Cik Belog Kecil" said...

haha..dia yg silap..

FAIRUZAFIFAH said...

haha...malunye...doktr tu bole dgar bunyi kntut die+ bauu lgie....20x beb...byk tuu..hahaha :P:P

jambancomel said...

makcik x bau kentut ,agak2 si doc duk tahan je time makcik tu kentut 20 kali buahaha

mimie asri said...

mkcik nih buat lawak plk...hahaha

munira sajuti said...

amenda la macek ni. HAHA