Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Sunday, April 10, 2011

IbuNya GemBiRA [18sx]


Pasha dan Rizal adalah pasangan pengantin baru, menghabiskan malam pertamanya di rumah ibu Pasha yang telah lama menjanda. Pasha berbaring di tepi katil ketika Rizal sedang membuka bajunya . Pasha menjerit apabila melihat dada Rizal yang berbulu lebat dan hitam itu. Dengan ketakutan dia berlari kebawah dan menemui ibunya.

"Tubuhnya seperti binatang, ibu!" tangis Pasha.
"Biasa aje!" kata ibunya.
"Naiklah kebilikmu dan lakukan tugasmu seperti seorang isteri yang baik."

Pasha kembali ke biliknya diatas dan ketika itu Rizal sedang membuka seluar panjangnya. Kakinya juga penuh dengan bulu. Pasha berlari lagi kebawah dengan menjerit-jerit.
"Ibu! Kakinya seperti monyet."
"Gadis bodoh! kembalilah kebilikmu dan layanlah suamimu dengan baik. Jangan memalukan ibumu."

Pasha pun balik lagi kebiliknya. Ketika itu didapatinya Rizal telah telanjang dan terbaring dikatil sambil menunggu Pasha yang masih keanak-anakan itu. Pasha menjerit lagi dan berlari kebawah.
"Ibu! Besarnya. Pasha takut," tangis Pasha lagi.
"Bodoh! Sekarang kau duduk saja disini. Ibu yang akan naik keatas untuk mengatasinya. Awas jangan naik sebelum ibu turun," kata si ibu dengan marah campur gembira.


6 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Dekcik said...

pulak dah...haha..

dean said...

hah,,ibu dia nk wt pew tuh

Hafiz Hafizol said...

haha.. Pasha nie mengom la.. hahaha

Along Usop said...

erkk..... ahahahaahaaa

jiha said...

hahahahha..

jiha said...

siapa yang kawen gan sape ni??..