Update Paling Cepat Hanya di FaceBook

Selamat Datang Ke DDCzone .. Blog Yg Update Setiap Hari.. Kalau nak tengok TV 1,2,3,7,8..Klik Gambar Chatroom tu p/s: minta JANGAN LUPA LIHAT DAN KLIK IKLAN PENAJA DDCzone. Banyak benda Menarik dari penaja kami. Iklan kat Sidebar tuh... Terima kasih..Hurmm... Sesaper nak Ping Blog boleh ke Group FB DUNIA BLOGGER..sila klik dan ping blog anda disana ok... Tq

Tuesday, March 29, 2011

Offer BaeK Nyer [18sx]


Boy [bukan nama sebenar] suka & teringin sangat nak buat sex dengan pekerjanya.. ila. Tapi ila sudah menjadi milik seseorang.Suatu hari, boy merasa sangat frust memikirkan hal itu, sebab dah tak tertahan lagi perasaanya itu akhirnya dia menemui ila dan berkata, "Aku akan beri engko RM50k , kalau engko nak main dengan aku". Tapi ila kata, "TAK NAK!!"

Boy kata, "Aku akan buat cepat-cepat, dan aku akan melemparkan duit di lantai, masa engko ambik duit tu di lantai aku pun akan stop game."Ila mula berfikir sejenak, dan kemudian call pakwenya untuk menceritakan dan berbincang pasal penawaran tersebut.pakwe ila kata, "alang2 minta RM100K, pastu cepat2 kutip duit tu. Aku rasa dia tidak akan sempat turunkan spendernya"

Akhirnya ila pun bersetuju dengan penawaran itu.Setengah jam berlalu, dan pakwe ila menunggu panggilan dari ila. Sampai akhirnya setelah 1 jam 45 minit berlalu, pakwe ila dah naik bengang & tak sabar lalu dia pun call la ila. Dia bertanya, " sayangg macamana, apa dah jadi?, apsal lama sangat?"ila berkata sambil mengerang, "Kurangajarrrr........ehhh ......ahhh ..... Dia menggunakan duit syiling!"




3 Rakyat DDCzone Berkata -kata:

Anonymous said...

adeyhhh . jahat siot . dpt bpe ringit je uhh !

"Cik Belog Kecil" said...

hbis la dia..

mimie asri said...

duit syiling?????jenuh nk kutip stu2 tu....